pondelok 29. júla 2013

Ako uniknúť otroctvu práce a rodičovskej pasci - časť II.

Čo ste si vybrali?

Možno ste sa začali cítiť tak, že Vám Vaše deti a manželka začali prekážať. Máte pocit, že Vám stoja v ceste za Vašou budúcnosťou.


Ale to nie je pravda. Ale máte ten pocit.
Ale ja Vám verím. Bol som tam.
Viete, bolo by to skvelé keby ste mali niekoho, kto Vám vždy presne povie, čo a ako máte spraviť.
Ale pre Vás to nie je voľba – keďže nemáte peniaze naviac.
Dokonca sa možete stretnúť s voľbou – kniha alebo večera?
Tiež som tam bol.
Ale keď sa dostanete tam, kam idete vo Vašom živote .....
Ak by ste to mali spraviť zas a znova – nič by ste nemenili....
Tak to proste je – teda až na jednu vec.
Netrápili by ste sa vymýšľaním teplej vody!!!
Zoberte už overený koncept, myšlienku a pustite ste sa do nej. Alebo piecť chlieb už vyšlo z módy?
Nevymýšľajte teplú vodu.
Lebo jej vymýšľaním stratíte veľa času.
Toto jediné budete ľutovať.
Fakt, že ste sa SEM mohli dostať skôr – ale nedostali ste sa
Snažil som sa „vymyslieť teplú vodu“, ale zbytočne som zabil mesiace.
Viem presne, čo by som spravil, ak by som to mal robiť odznova.
Ale je možné, že Vy nieste takí motivovaný ako ja. Neviem.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára