Ukážeme si 2 druhy reklám :
* Reklama o voňavke
* Reklama o mobilnom operátorovi
Reklama o nejakej voňavke : Obyčajná niekoľko sekundová reklama, ktorá dáva do pozornosti len značku, "čistá komercia".
Reklama o mobilnom operátorovi : Možno poznáte Pišta Lakatoša, známa postava od jedného mobilného operátora. Tieto reklamy upútajú o 85% viac ľudí ako "čisto komerčné" reklamy.
Viete prečo?
Pretože tieto reklamy sú zábavné. Zabávajú divákov, sú vtipné, aj keď je využitie rovnaké.
Cieľom je urobiť zábavné video, ktoré pobaví diváka a nakoniec je skvelé venovať 5 sekúnd promovania svojho produktu.
Reklamy na inzertných serveroch :
Na aký inzerát by ste zareagovali skôr?
1.) Pracujte z domu, zarobte tisícky eur mesačne, predávajte náš jedinečný produkt.
ALEBO
2.) Ako si jednoducho zarobiť väčšie peniaze, rady zadarmo.
Jasné, že by ste zareagovali skôr na 2. inzerát, než na 1. .
Zase budeme diskutovať v percentách. 97% ľudí klikne na ten druhý inzerát skôr, než na ten prvý. Je to preto, lebo ľudia milujú veci zadarmo, ale tak isto milujú aj nakupovanie. Je potrebné s človekom udržiavať kontakt, spriateliť sa s ním, pomôcť mu a neskôr sa z neho stane pravidelný zákazník, ktorý bude Vaše produkty nakupovať pravidelne.
Viac o reklamách, ako ich správne vytvoriť, ako písať lákavé inzeráty, ktoré ľudia milujú a ako si vytvoriť systém, pomocou ktorého Vám budú na dvere klopať stovky nových DISTRIBÚTOROV pravidelne každý mesiac, nájdete v našom manuáli.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára