pondelok 25. marca 2013

Aké MLM si vybrať?

"Aké MLM si mám vlastne vybrať?" ... Takéto otázky riešia ľudia bežne. "Ktorá firma mi ponúkne bezkonkurenčný produkt, podnikateľský plán, alebo MLM tím?" Je toto všetko vlastne o produktoch, alebo o MLM spoločnostiach? Poviem Vám to na rovinu. NIE.



To že ľudia preťahujú iných ľudí do toho svojho MLM sa mi zdá "detinské". Vety typu: "Môj výživový produkt je oveľa lepší ako ten tvoj! Moja MLM spoločnosť je nová a dá sa v nej presadiť na prvé pozície, ak sa zaregistruješ ešte dnes!" . Celé je to zle.

"Môj produkt je lepší, ako ten tvoj!"

Tu vôbec nejde o to, koho produkty sú lepšie, aké výhody a nevýhody má táto, alebo táto MLM spoločnosť. Viete vôbec, ako presvedčiť zákazníka, aby si kúpil Váš produkt?

Ak by ste sa rozhodli predať Vaše produkty priamo na ulici a získať tak peniaze, tak Vám poviem, čo by sa asi stalo.

Prišli by ste za neznámim človekom a ponúkli by ste mu Váš skvelý, výnimočný produkt. On by odpovedal: "NIE ĎAKUJEM". Ale ako to? Prečo odmietol môj perfektný produkt?

Viete prečo to tak je? Vysvetlím Vám to.

V skutočnosti, 97% ľudí Vám Váš produkt nekúpi. Nebude mať záujem. Budú Vás považovať len ako votrelca, ktorý sa im chce dostať do ich peňaženky a získať tak ich ťažko zarobené peniaze.

Takže, momentálne máte šancu na predaj len 3%. Ale čo ak získate vedomosti a informácie, ktoré Vám pomôžu zväčšiť šance na úspech predaja a to z 3% na 25-35%?

Kliknite na odkaz a pripojte sa do tréningu MLM, ktorý Vám ukáže, ako v skutočnosti uspieť vo svete Multi level marketingu. KLIKNITE TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára